HONEY

Jag älskar verkligen känslan man har i kroppen efter man har tränat riktigt hårt! Helt utslagen! Det är så grymt mycket skönare att lägga sig i sängen när man är helt slut i kroppen. Sen så sover jag mycket bättre också. Det gick bra att träna iallfall. Men man kände att huvudet inte riktigt hängde med i slutet när vi spelade, jag var så trött och hungrig och all min energi hade verkligen tagit slut. Men så blir det när man kör två pass efter varandra med en timmes mellanrum. När jag kom hem blev det att slänga i sig mycket mat och in i duschen. Jag satte mig vid datorn medans jag åt och helt plötsligt får jag ett sms. Vem fan kan det vara i från tänkte jag, men det var från min älskling! Så söt! Det stod bara ett enkelt "Jag älskar dej" och en söt gubbe, hah. Mer än det behövs inte för att jag ska bli mycket gladare! Jag älskar att få sånna sms, som man inte är beredd på, sen står det nått så sött. Tack Babe! Jag älskar dej med!

Efter jag hade duschat så gick jag ner till mitt rum. Min garderob stod öppen och jag kunde inte låta bli att tycka att jag är väldigt dålig på att hålla fint där inne. Jag slänger bara in kläder och dylikt. Ser förjävligt ut. Men det känns inte värt att städa den heller, eftersom att jag vet att den kommer att se ut sådär snart igen. Men ni ska själva få se.

 Prydligt va?

Passade på att ta lite bilder på resten av mitt rum som ni kanske vill se.



Ändå lite mysigt tycker jag! Nu ska jag forsätta att nörda vid datorn, kolla lite saker sen blir det att se Scrubs klockan 11. Sen blir det upp tidigt imorgon för att fara till Morö Backe och försöka tapetsera klart! Godnatt om jag inte skriver mer, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0