E.FUNKHOUSER

Jag ska tipsa er om en den här hemsidan, http://www.efunkhouser.com/en/default.aspx, finns massor med bra smink där som jag ha använt. Har äver varit på föreläsningar där dom har pratat om deras märke och visat hur man ska sminka sig för att få bästa resultat, och man fick även se hur bra det blev. När jag var på en sådan föreläsning så beställde jag denna:

 En Creme Eye Liner. Jag köpte den för säkert tre år sedan, använde den flitigt och det gör jag fortfarande och den är inte slut än! Den är jätte dryg och väldigt färgstark så man behöver inte ta mycket av den alls. Det är bra om man vill sota ögonen. Kan suddas ut och även användas för att lägga en stark eyeliner runt ögat. Så den rekomenderar jag istället för att köpa pennor som tar slut fort. Finns även penslar man kan köpa till som gör det väldigt lätt att använda den.

Jag har även använt deras Mascara. Riktigt bra den med. Jag fick långa ögonfransar som inte klumpade sig. Nu har dom kommit ut med ännu en nu mascara, men den jag använde var den här:

 Jag gillar verkligen att man även får med en fransborse. Den här är inte i plast heller som alla vanliga, som går sönder direkt.

När det gäller hyn så har jag testat deras Concealer + Eye Base. Den är en absolut favorit! Den har jag beställt väldigt många gånger. Den täcker mörka ringar under ögonen perfekt! Även om man är röd någonstans så tar den bort det, jag älskar den verkligen! Jag tror det är dags att köpa en ny snart, jag hittar ingen som jag gillar lika mycket i affärerna.

 Finns i flera olika färger, jag brukar använda Natural, den passar mig bra. Iallafall när man är lite brun, som efter sommaren. Just nu skulle jag nog ta en lite ljusare nyans.


När det gäller läpparna så har jag använt deras Lip Polish. Den är riktigt bra för torra läppar. Mina blev väldigt mjuka efter jag hade använt den några gånger, sen ger den en fin glans också!

 Den finns endast i genomskinlig färg, men det finns flera andra produkter för läpparna som ger färg.

Den som har skapat detta märke heter Eddie Funkhouser och hans produkter används över hela världen. Han har även varit med i flera olika tidningar, som Italian Vouge, Marie Claire U.K. och många andra.
Jag rekomenderar stark hans produkter eftersom att jag har varit så nöjd med dom tidigare. För att kunna köpa hans produkter måste man vara medlem på en sida som heter Amway. Det har mina föräldrar varit väldigt länge. Det är ungefär som ett eget företag. Man jobbar sig uppåt genom att värva medlemmar. Det finns massor med olika produkter att köpa just där. Om någon är intresserad av någon produkt så är det bara att höra av sig. Jag kan även orda så att det kommer en och visar det flesta produkterna som finns och man får även testa på det mesta. Så är någon intresserad av att testa någon produkt så hör av er så kan jag fixa en kväll där man kan få testa alla produkter och även få information om dem.

 Eddie Funkhouser.


Denna sida är mina föräldrar medlemar på http://www.amway.se/default.asp?lan=se, därifrån köps alla produkter som man behöver.

Bara att höra av sig! Även om ni har frågor.

Kommentarer
Postat av: linda

det jag gillar bäst med hela din blogg är alla tips, recept osv =)

2009-01-27 @ 05:28:42
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0