TJÄNAT PENGAR

Jasi, idag har jag tjänat pengar! Har klippt min farmor och min farbror, även färgat håret på min farmor. Fick 500:-, inte dåligt alls. Jag är då nöjd.
Sen har jag nu tvingat mina föräldrar att fara på Ikea imorrn, pappa var inte alls peppad men jag fick han att följa med ändå! Då slipper man ju köra så långt, eftersom att min mamma inte kan köra så länge för hon har så ont i sina axlar, armar och rygg. Men jag tror det blir ball, vi dar vid 8 imorrn, blir bättre de, först var det tänkt att vi skulle fara halv 12 eftersom att mamma jobbar till då, men det blev så sent, så hon tog ledigt istället.
Perfekt! Nu ska jag köpa en matta hoppas jag, och några hyllor, kanske nån lampa eller tavla också.

Sitter och gruvar mig för ikväll, eftersom att vi har våran första löpträning med fotbollen, jag vet inte alls vad som kommer att hända, men jag tror att det kommer att bli svinjobbigt, och jag som är så förkyld kommer inte att kunna andas i kylan, men jag känner att jag måste fara ändå, annars kommer jag att missa första och det vill jag inte! Men det är bara att bita ihop!

Nu ska jag spela lite GH tror jag, och snart äta mat. Blir en kycklingsallad, hur gott som helst.


HIttade några häftiga hyllor på http://www.ikea.com/se/




Kommentarer
Postat av: MYZ

åh jag har ju haft en av dom hyllorna ;o den gråa eller silver eller ja du fattar, hahah den hade jag glömt hihihi ;)

2009-01-08 @ 19:52:26
Postat av: MYZ

åh jag har ju haft en av dom där hyllorna ;o den gråa eller silvriga, ja du fattar ;) haha den hade jag glömt hihihi

2009-01-08 @ 19:53:47
Postat av: MYZ tredje kommentar

okej nu har jag kommenterat 2 gånger, men inget av dom syns hehe om dom kommer upp senare så är jag inte knäpp hihi :)

2009-01-08 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0