MOTION

Emelie ringde och sa att hon inte heller skulle springa idag. Hon har ju varit ganska så förkyld hon med så nu slipper jag gå själv! Jag började hosta efter maten, och det slutar inte! Jag blir galen! Direkt jag äter eller rör mig för mycket så börjar jag hosta. Jag hoppas det försvinner snart.
Men det ska ändå bli skönt att få fara ut och röra lite på sig, få lite frisk luft. Det är inte så kallt ute heller som tur är. Så skönt! Jag har börjat få så ont i huvet nu också, det kanske är bra med lite frisk luft då.

När jag kom hem idag så låg packlistan inför Ghana på bordet. Mamma hade fått den igår på föräldramötet. Oj så mycket vi skulle ha med oss! Nästan så att jag måste börja packa redan nu! Men vi ska ju vara borta rätt så länge så det är ju inte så konstig. Men jag måste nog en heldag på stan för att fixa allt som jag inte har hemma. Massor med olika tabletter och annat konstigt från apoteket.

Men nu är det dags att börja gå! Jag skriver senare ikväll! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0