SJUKLINGEN

Nu har jag kommit hem till Marcus efter en lång dag med massa tapetsering. Vi hann klart all tapetsering idag iallfall. Vi har bara kvar färdigstrykningen på dörrarna. Skönt!

Har inte så mycket att berätta eftersom att det inte har hänt nått speciellt idag. Ikväll blir det nog att bara ta det lungt eftersom att Marcus har blivit lite sjuk. Stackarn. Ont i halsen osv. Blir nog att se nån film och äta lite godis, om vi orkar fara och köpa vill säga. Nu håller jag på att kissa ner mig. Är jätte kissnödig. Men jag är en av dom där som håller sig in i det sista bara för att jag är för lat för att ställa mig upp och gå på toa, men jag tror det är dags nu.

Snart middag, skriver senare!

Någon som har nått bra tips på vad man kan göra för att halsen ska bli bättre, eller bli frisk fortare från förkylningen? Dricka varmt vatten, äta massa c-vitamin, eller nått annat bra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0