TA HAND OM DITT HÅR

Nu har man suttit och sett på tv mest hela kvällen, jag försökte äta av min chokladkaka som jag har fått av Marcus, men jag var tydligen inte sugen på godis på nått konstigt vis. Jag brukar alltid vara sugen på choklad och det kändes så också, men när jag började äta så, näää.. konstigt :)

Efter Top Model så tog jag en dusch och testade min nya hårinpackning, jag vet att den är bra. Jag försöker spara ut mitt hår och l slutat med låta det bli starkare, så jag har slutat att anväda plattång, och duschar det inte heller lika ofta. Har köpt ett bra shampo från en frisörsalong, samt en inpackning. Jag använder bara shampo 1 gång i veckan, annars så sköljer jag bara av håret och tar en inpackning. Ett dåligt shampo kan förstöra håret. Även att duscha det för ofta. Så försök att minska shamponeringen och låt håret vila från vatten även om det är skitigt, sätt upp det eller ta på en mössa. Om ni vill ha ett mindre slitet hår. Låt det även lufttorka. Skippa hårtorken osv. Är det plattången som gäller så använd nått som skyddar håret före. Bara några tips!
Kan säga att det här hjälp för mig iallfall, mitt har blivit tjockare och mindre slitet. Så det funkar!

 Skippa shampo som man köper i butik, satsa på ett bättre dyrare, använd det mindre ofta så räcker det väldigt länge.

Är ni tvunga att köpa nått som finns i butik, satsa på detta shampo, från Wella. Det är de absolut bästa.


 Annars så går ni in på en frisörsalong och slår på stort!




Snart sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0