HELGEN

Vilken helg det har varit! Var ju tänkt Piteå hela helgen, men ja drog hem lörd och då blev det en oväntad Umeå tripp istället! Riktigt ball men synd bara att Umeå har världens sämsta uteliv för 18 åringar på lördagkvällar! Men vi fick iallafall en tillsägelse av hotelpersonalen, inte så konstigt kanske, vi hoppade i sängen och lyssnade på Metallica vid midnatt! Men det var roligt iallfall! Sen på söndagen så mådde Emelie jävel och skyllde på magsjuka och feber, men jag tror att vi båda vet att det berodde på något annat gumman ;) Senare på dagen drog vi till ett bad i Holmsund, haha har nog inte haft så roligt på länge! Hinderbanan var ju inte att leka med, men jag klarade den! En gång iallafall. På kvällen blev det Harry Potter, den var faktiskt bra.

Sen idag så har jag hängt på schtaaaaaaaan, köpt en hatt, och kavaj och jeans. Hem från Umeå fick jag även med mig två par skor, en tröja och ett nitbälte. Hade visat er om jag visste vart kameran har tagit vägen.

Jag har även hunnit hoppa Bungyjump! Jag är så nöjd över mig själv och det var nog det bästa jag har gjort i hela mitt liv! Ni måste prova någongång!

Ikväll har vi kikat på Utlandsresor och börjat fundera på Luleåkalaset. Nu bakas det Scones som just blev klara! Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: cp

ja va fan magsjuk och febrig :D

2009-07-29 @ 18:21:31
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0