GÅRDAGENS UTGIFTER

Igår hade jag så grymt roligt! Var i stan med min syster och shoppade lite. Hittade riktigt snygga saker faktiskt. Två guldringar, en kort blommig jacka, lackleggings, ett par ursnygga skor! En randig t-shirt sen var det nog inget mer. Hel nöjd. Var även in en sväng idag, köpte två par linnen, ett svart och ett vitt. Behövs verkligen, alla mina går antingen sönder, krymper eller försvinner.














Nu ska jag snart göra middag, sen blir det att fara iväg och jobba ett tag. Efter det måste jag klippa min farmor. Sen tror jag att ja ska ta och färga mitt hår. Vill ha det en aning mörkare.

Det blir vårrullar till middag tror ja, kommer inte på något annat så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0