NO STRESS

Jag har mycket att göra ikväll känner jag. Måste städa mitt rum, garderob och sätta upp en hylla. Har träning nu vid 6, ska pröva på att träna och se hur det känns. Har varit snorig nu i snart en vecka. Måste även hinna lägga in bilder från helgen, som jag måste säga har varit både underbar och rätt jävla jobbig!

Kan även bli så att vi drar till stugan ikväll för att fiska men vi får se hur det blir med det. Var lite sugen på fiske, gott att äta och bastu!

Nu ska jag äta middag sen lägger jag nog in bilder om jag hinner, puss!

Har även bestämt mig för att lära mig att spela gitarr, vad sägs om det?


Kommentarer
Postat av: josse

du får säga till när du e inne i stan nån gång så får du ta dom....

2009-06-22 @ 17:33:40
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0