NU ÄR DET NÄRA

Jaa,vad ska man säga om gårdagen då. Riktigt bra var det. Blev att jag drog till Malm med Emelie och Jocke. Marcus  ville spara pengar så han körde igårkväll. Riktigt ball där iallfall. Sen drog vi ut mot Olles. Jag vet inte om det var så roligt just där, nästan för mycket folk! Haha, och alla man kände var på det nya stället som hade öppnat så det var mest gamfolk på Olles. Men kvällen slutade bra ändå och jag somnade när jag kom hem till Macke efter att ha skrattat åt söt Emelie ett tag när vi fikade!



Idag blir det att jobba efter 2. Ska iväg och tapetsera. Kändes lite jobbigt faktiskt men det måste ju göras. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt men det blir en lugn kväll eftersom jag har match imorrn. Sen blir det bara att tagga inför studentveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0