SCHTAAAN

Känner mig rätt förvirrad just nu, jag är inte van att känna såhär. Jag har nog aldrig tänkt såhär mycket förut. Men det blir nog bra.

Idag har jag iallfall varit på stan och kikat lite. Skulle köpa ett nytt navelsmycke och även kika om jag hittade något snyggt till midsommar osv. Jag hittade faktiskt det jag letade efter. 







Tänkte visa er min nya klocka också! Helt underbar!




Nu har ja just kommit hem för ett tag sen, har varit och jobbat. Ska försöka dra med mig syrran till stan imorrn. Vill ha nått att göra, alla jobbar ju!



 


Kommentarer
Postat av: Emmms

vart köpte du navelsmycket! Och hur mycket kostade det? Det var jäääätte fint ju!!!!!!

2009-06-14 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0