TISDAG

Hej!

Hade fullt upp igår så jag hann inte skriva något. Var på skolan på morgonen, vi var 4 stycken där. Alla andra var hemma eftersom att dom visste att vi inte hade någon lektion! Men det gick bra ändå. Gick och målade på min stol så jag slapp göra det senare. Efter ett tag kom några till från min klass så vi gick och åt. Efter det så hade vi en lektion till sen drog vi in till stan. Gick på Dressman för att kika på kostymer.  Vi gick runt och kikade lite sen satt vi oss nere vid älven ett tag innan vi gick och åt middag. Efter det var de bara att gå till Attityd eftersom att min älskling skulle klippa sig. Blev riktigt bra faktiskt.

Efter det var det bara att ta sig tillbaka till skolan eftersom att vi hade ett sponsor/föräldra möte. Vi visade lite bilder från Ghana resan och hade en panelredovisning. Det var faktiskt ganska kul att få se alla bilder osv. Alla minnen kom tillbaka igen!

Jag slockande i sängen direkt när jag skulle sova, helt slut!

Ikväll så ska Ida kika förbi för att testa göra min balfrisyr. Ska bli spännande! Måste säga till mamma att köpa några klämmor bara. Efter det så vet jag inte vad som händer. Jag är så trött idag så antingen går jag och lägger mig eller hittar på nått.

Hoppas ni har haft en bra dag hitills!


Denna frisyr ska vi försöka oss på






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0