GRYM DAG

Hemma nu efter en hel dag i Övik. Det gick riktigt bra faktiskt, intervjun alltså. Fick göra ett personlighetstest, sen ställde hon några frågor och sedan fick jag testa klippa lite osv. Kommer att få veta imorrn om jag kommer in eller inte. Men enligt henne så skulle hon lägga ett gott ord för mig så det känns ju bra! Skolan ligger mitt inne i stan med ett cafè under, det var jätte mysigt så om jag kommer in vet jag att ja kommer att trivas. Hon som jag blev inervjuad av hette Malin och var riktigt trevlig, så det känns bra!

Annars så har vi bara gått runt lite på stan och kikat, ätit glass och njutit av solen! Fick med mig två saker hem också!

Suktat efter den här hur länge som helst! Äntligen!



Halva priset på båda så ett par shorts fick följa med hem också









Kommentarer
Postat av: Anonym

har du slutat blogga ? :P

2009-07-03 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0