FISKE

Goooddag mina kära läsare, hah nämen hur är det?

Jag känner mig pigg och kry idag, eller jag har lite ont i halsen och i min fot, men annars så! Blev ingen träning idag, ville vila min fot, har haft ont i den ett tag nu. Men imorgon tror jag nog att det blir träning. Om det är någon i mitt lag som läser, börjar boxercisen kvart över 6 imorgon som det står på lagsidag, eller är det bara skrivet fel?

Ni förstår inte hur stressad jag känner mig! Jag far om en vecka! Och jag har massor att packa och fixa innan dess, usch jag blir så stressad, vet inte hur jag ska hinna allt. Sen har jag lovat att tapetsera hos Emelies pappa också,oj oj säger jag bara!

Men idag är jag hos Marcus och vi har varit ute och fiskat, hah tyvärr så blev det ingen fisk, men jag tog lite bilder!












Det var svinkallt så det blev inte så länge vi var ute, men lite frisk luft fick vi oss iallfall! Nu väntar lax till middag och myskväll med filmer!

Kommentarer
Postat av: erica

det är kvart i 6 :)

2009-03-01 @ 19:33:59
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0