JOBB

Godmorgon!

Eller kanske inte god men det är morgon iallafall. Jag vaknade idag med ont i halsen, nu har det blivit värre. Ont i huvudet har jag också. Plus att jag hade så ont i kroppen inatt efter styrketräningen så sängen var oskön, så jag har knappt sovit någonting. Usch! Sen låg jag och väntade på att min älskling skulle ringa, men det gjorde han inte. Jag känner att jag är på uselt humör den här morgonen. Jag hoppas det blir bättre. Det är svinkallt här inne också!

Aja, jag ska iväg och jobba. Eller göra om ett rum hos Emelies pappa. Vi ska iväg nu för att hitta en fondvägg. De hade tänkt ha grått i hela rummet men nu märkte dom att de hade köpt för lite rullar. Men en fondvägg är ju alltid snyggt. Det blir grått och sen får vi se vad vi hittar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0