KVÄLL

Det blev badhuset idag ändå! Men bara jag och Marcus. Det var riktigt mysigt. Jag trodde att det skulle vara svinkallt i vattnet, men det var ganska varmt faktiskt. Vi badade, simmade några längder, bubblade åt glass och bastade. Tack älskling för att du följde med!

När vi kom hem så stekte vi kebab och värme pirabröd. Sallad, gurka, tomat, lök, dressing och kebab i ett bröd, så grymt gott! Och det går lätt och fort att göra. Efter middagen så fixade jag till mig lite sen gick vi och såg hockeyn på Ostens hus. Vilken jävla match! AIK var ju på hugget för första gången på länge! Vann mot Linköping, inte dåligt! Riktigt roligt var det att se iallfall. När vi kom hem så la vi oss i sängen och såg lite tv. Efter ett tag kom Emelie och Jocke som hade varit in till stan och fixade lite dricka till på Lördag.  Blir nog bastu på Snidex. Vi såg lite roliga filmer på Youtube,  som typ dessa. Den första är bara sjuk, haha! Den andra kunde jag inte sluta skratta till! Den tredje är också grymt rolig!


 
 


Nu ska vi se How I met you mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0