LÖRDAG

Hej!

Nu ska vi snart dra iväg och se hockeyn i Innervik. Marcus morfar fyllde år igår så vi ska ta med honom dit och senare bli det mat. Det var ju tänkt att vi skulle basta med Emelie och Jocke ikväll men vi får se hur det blir eftersom att vi inte vet när vi har ätit klart osv.

Vaknade imorse vid tio som vanligt typ. Jag kan aldrig sova längre nu för tiden. Så jag gick upp och tog mig ut på en promenad. Efter det så satt jag mig och cyklade på motionscykeln och gjorde lite situps. Skönt! Efter det så har vi inte gjort så mycket. Bakat muffins iallfall. Till efterätt ikväll, Sett lite tv och liknande.

Jag far alltså på måndag. Känns overkligt. Det kommer att bli en riktig upplevelse kan jag lova er. 3 veckor, det är riktigt länge! Fan va många jag kommer att sakna!

Men nu ska vi ta och dra oss iväg. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0