ONSDAG

Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt! Gick grymt bra att tapetsera hos Emelie, och väldigt fort också. Så nu är allt klart och jag tycker det blev riktigt snyggt. Ska dit imorgon och ta nå bilder så ni kan få se.

Efter tapetseringen så gick jag och Emelie ut och traska en sväng, det var ju så fint väder! Vi hann även en sväng förbi konsum för att köpa lite fika. Gifflar och delicatobollar. Gööttt! Bjöd även pappa och farmor på lite fika. Hon kom förbi och ville träffa mig innan jag far, hon gav mig även lite pengar eftersom jag skulle in till stan och köpa saker jag behövde.

Vid 3 for vi in till stan där jag träffade Marcus, sen gick alltihopa tillsammans, som vi aldrig brukar göra, haha. Alla brukar gå till lite olika affären. Jag införskaffade iallfall massor med saker, gladiatorsandaler (Tack pappa) En snygg randig t-shirt från Hm, hudkräm och mycket annat. Ska ta bilder imorgon, har inte haft tid sen jag kom hem. Jag har färgat mig systers hår och sen så gjorde vi varm choklad med grädde! Hur gott som helst! Nu ska vi lägga oss och se How I met your mother, perfekt slut på en grym dag!

Imorgon blir det förmodligen att fara och bada. Bara ta det lungt, basta, bubbla och äta glass på Burträsk badhus. Hoppas på att vi får med oss Emelie och Jocke.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag! Nu blir det godnatt, puss!




Lite snygga bilder från när Emelie fyllde 18. Hon fick en uppblåsbar docka, tyvärr gick den sönder lika fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0