PACKNINGEN KLAR, ELLER SNART

Nu tror jag att jag har packat det mesta. Jag hoppas då det! Jag kommer inte på något mer som jag skulle kunna behöva. Men imorgon så är det säkert massor med saker som jag kommer på att jag inte packat ner. Men det får fixas då. För er som inte vet så åker jag ner till Ghana i 3 veckor med min klass. Vi ska bygga ut och bygga om en flickskola. Vi ska även ut på andra äventyr, haha! Vi ska besöka en krokodilfarm och kika in på parlametet i Ghana. Första dagarna när vi kommer ner så kommer vi att bo i Cape Coast där vi ska sola och bada och ta det lungt. Sen kommer vi att åka til Anfoega och börja bygga. Vi ska även gå i skola där. Imorgon klockan 6 så åker vi från Skellefteå till Sthlm med buss. Tar ca 10 timmar. Jag ska försöka sova så mycket som möjligt tror jag. Så det går nog bra!

Idag så har jag som sagt varit på träning. Sen bara packat och fixat klart. Har även ätit en god middag! Mamma gjorde egna pizzor, grymt goda! Sen fick vi även efterrätt. En egen chokladmousse eller hur det stavas. Så nu är jag mätt! Ikväll blir det bara att ta det lungt, eller jag hade lovat min syster att träna med henne. Så det blir att träna lite och sen lägga sig med min älskling och se lite How I met your mother.

Ska gå nu, ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Din brutta

Kommer att sakna dig babe :*

2009-03-10 @ 13:57:18
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0