SJUK?

Vad är det med mig idag! Jag är verkligen helt slut i kroppen! Ont i halsen också, tänk om jag är sjuk? Usch, jag vill inte, har så mycket att göra i veckan. Och ikväll har jag två träningar också, dom vill jag inte missa! Jag somnade på bussen på vägen hem, vaknade just utanför mitt hus! Helt paff, så jag slängde mig på stopp knappen, annars hade jag behövt gå från busstationen, hah inte så långt kanske men när jag kan hoppa av utanför mitt hus så gör jag ju det.

Har hunnit packa lite nu när jag kom hem. Det är riktigt svårt att veta vad man egentligen behöver ha med sig, självklart så packar jag alltid för mycket, men bättre det än för lite.

Nu väntar jag på mat sen ska jag iväg till Emelies pappa och kika på rummet jag ska tapetsera om, hennes lillebrors rum. See, det ska jag också hinna i veckan!

Dags att röra på sig, Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0