BALEN

Sitter hemma hos Marcus just nu! Är som vanligt helt slut i kroppen. Fotboll två dagar i rad känns kan jag lova. Sen jobb på det också! Har målat massa tak idag så jag har väldigt ont i nacken.

Idag blev det även bestämt att det blir balen ändå. Emelie ringde och fick mig taggad, sen så måste Marcus följa med. Men det gör han, hoppas jag då! Jag tror jag fick han att göra det iallafall, hah! Nu är bara frågan va fan ska jag ha för klänning?



Ikväll blir det nog så att vi ska vara med Robin, kanske Anton. Hitta på nått spännande! Men nu måste jag gå från datorn för att Marcus ska nämligen föra över pengar till mig, wej!




Kommentarer
Postat av: h

shiet vilken klänning

2009-05-07 @ 15:07:27
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0