GOTTHARD, ERHARD

Haha jag la märkte till dagens namn, Gotthard? Erhard? Vem fan heter nått sånt? Haha, har jag då aldrig hört, tur jag slipper heta något sånt!

Okej, jag blev tvungen att googla Erhard, då kom den här liraren fram!



Gotthard var visst ett hårdrocksband såg jag!

Jag är iallfall hemma på lunch nu. Håller på att måla och fixa i en lägenhet. Har målat tak nu på morgonen. Efter lunchen blir det nog att måla i badrummet. Jag hoppas bara att jag får vara med och tapetsera lite där inne, skulle vara skönt att få träna lite mer på det. Jobbar till ca 4 som vanligt. Sen ikväll har jag träning som vanligt. Ska fråga min syster om hon vill färga sitt hår eller nått så jag har något att pyssla med senare på kvällen. Var sugen på att göra lite slingor i hennes hår, tror det skulle bli snyggt. Hinner jag när jag slutat jobba så måste jag nog måla klart sista varvet på köksluckorna, har mycket att göra nu känner jag!

Nu måste jag dra mig iväg snart, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0