MÅNDAG

Home!

Har just kommit hem. Eller för ett tag sen. Slutade vid halv 2 idag. Hade en kort lektion på morgonen sen efter lunch hade vi måleri. SÅ det har inte hänt så mycket idag än. Snart ska jag börja göra mat åt mig själv. Har träning vid 6 och äter jag 5 så får jag så ont i magen när jag börjar springa! Så jag ska gå och kika vad vi har för mat. Men först så tänkte jag lägga in en bild på hur jag såg ut idag! Ni får ursäkta den dåliga kvallan men jag använder mig av min webcam just nu, hah!



Hoppas den här veckan går fort! Eller till på Onsdag iallafall! Blir Olles med klassen och några lärare. Blir riktigt trevligt. Sen har jag fått lite jobb som ska göras, bara bra det! Behöver alla pengar jag kan få!

Nu ska jag upp till köket och kika om vi har något ätbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaah va fint de blev :D

2009-05-25 @ 17:32:59
URL: http://victorjia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0