TORSDAG

Gud, så slut jag är! Jag måste lägga mig och sova ett tag tror jag. Har världens huvudvärk. Har fixat massa saker idag, balbiljett och stationbiljett. Dyrt! Det kommer att gå åt mycket pengar de sista månaderna innan vi går ut känner jag. Men det är de värt, det händer ju bara en gång så!

Jag hittar verkligen ingen klänning som jag är sugen på. Skor har jag hittat massor men alla är så dyra! Ska kanske ta och kika i Luleå när jag ska dit och förlänga håret, där finns det säkert nått. Hoppas jag då.

Jag mår inte bra idag känner jag. Ont i magen och huvudet, inte bra. Men det blir säkert bättre om jag får sova ett tag och får i mig en middag, hoppas jag då! Jag tror jag ska lägga mig och sova ett tag, jaa jag måste det.

Skriver senare igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0