TISDAG

Hej!

Hemma på lunch just nu. Jag är och målar ett dagis idag. Ute faktiskt. Går bara bra. Får sköta mig rätt mycket själv nu. Han lämnar mig på ett ställe och far till ett annat. Ganska skönt att jobba själv. Jag och min musik! Hah

Har just ätit. Det blev gröt idag, orkade inte göra något invecklat. Så det fick duga. Ikväll blir det nog att fara och sola. Just ja, jag måste ringa och boka en tid. Sen tror jag att jag ska ut och springa en sväng också. Om jag orkar. Just nu känner jag mig helt slut! Jätte trött faktiskt. Jag kanske håller på att bli sjuk, mitt huvud gör ont också. Så vi får se vad som händer. Först ska jag som sagt jobba till 4.

Haha, en sån här hade jag behövt imorse. Var riktigt trögt att få sig upp ur sängen må jag då säga. En väckarklocka med en liten propeller som flyger iväg när klockan ringer och den slutar inte ringa föränn man har stoppat tillbaka propellern. Den hade visst en riktigt hög signal också. Tänk er på morgonen, den flyger iväg. Då är det ju bara att gå upp och leta den. Jag tror jag ska köpa en sån här till Marcus. Han är en snoozemissbrukare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0