FOTBOLL

Varför blir man så trött när man har ätit? Jag satt mig i soffan och nu håller jag på att somna. Och jag som snart ska iväg och träna! Tur man blir pigg när man väl kommer igång.

Jag sitter och gruvar mig för veckan lite. Känns som om att det var längesen jag hade så mycket att göra. Egentligen är det inte mycket alls men. Har ett prov! På torsdag. Var längesen vi hade prov så det känns lite nervigt. Men jag tror dock inte att det är så svårt. Sen har jag APU imorrn. Funderar på om jag ska orka fara och börja med jobbet som ska göras. På kvällen då. Jag tror det, då har jag mindre att göra i helgen. Sen har jag APU onsdag också, även Olles på kvällen då. Match på torsdag så det blir inte att dricka mycket. Sen i helgen måste jag jobba tror jag. Min syster har sin konfimation som jag ska hinna vara på också! Massor att göra!

Haha, gick in på lagsidan och hittade några bilder från matchen i helgen. Första bilden som kommer upp är en på mig!



Yeah, ovanligt att se bilder på sig själv när man spelar fotboll, men det var lite kul.

Nu ska jag vila ett tag innan det är dags att fara. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du i Burträsk? Jag bor i Umeå men min bästis bor i burträsk. jag såg att ni hadee lila på era tröjor såjag tänkte att du kanske bodde där

2009-05-27 @ 18:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0