SUNNY DAY

Vilken härligt dag det har varit! Helt underbart väder! Har inte orkat skriva eftersom jag har spenderat dagen ute. Igår blev det Olles. Emelie ringde och frågade om vi ville dricka lite för att det var så bra väder. Så vi drog till Malms lägenhet och satt oss på balkongen. Blev en riktigt lyckad kväll måste jag bara säga!

Det blev mat på Max idag innan vi körde till Burträsk. När vi kom hem så hade min mamma gjort en tårta eftersom att min syster har konfirmerat sig. Så då blev det lite fika också! Sen har vi bara legat ute i solen och tagit det lungt, riktigt skönt. Blev även grillat till middag. Nu väntar vi på att Emelie och Jocke ska kika förbi en sväng.

Imorgon så ska jag slänga in ett inlägg om hur jag sminkar mig, eller hur jag sminkar ögonen iallafall. Fick en kommentar av en som stod i kassan på Ur och Penn om att jag var så snyggt sminkad. Plus att hon jobbade med makeup så då blev jag lite glad! Så jag ska försöka göra ett inlägg imorrn om jag hinner, ska se min syster ta nattvarden också. Sen tror jag att det kommer att vara rätt bra väder!

Hittade även en konfa present och en morsdags present. På Ur och Penn! Det finns mycket snygg och till riktigt bra priser. Jag tror jag måste inhandla dessa:




Just nu så kostar de bara 25:-!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0