JAG ÄLSKAR ATT JOBBA

Ni ska bara veta hur mkt jag gruvade mig igår för idag. Vi har suttit själva och tagit samtal! Efter en veckas utbildning bara. Det är riktigt svårt, men jag känner att egentligen hade jag inte behövt gruva mig alls. När man behöver hjälp så får man det också. Saken är den att man behöver hjälp hela tiden nästan men ändå står dom ut med oss när vi frågar om minsta lilla sak. Och alla som sitter på 3 är så trevliga! Det är hur roligt som helst att sitta och prata med de som är lite mer erfarna när man inte tar samtal. Man känner sig verkligen som en i gänget, haha! Tycker det är riktigt roligt faktist, blir nog ännu roligare när man har lärt sig allt.

Nu har jag just kommit hem till Marcus. Väntar på maten, jag är riktigt hungrig och jag tror att det blir tacos! Marcus slutar 9 ikväll så då ska jag hämta upp honom på jobbet sen far vi till Burträsk över helgen. Pappa fyller år idag så ikväll ska han få lite presenter och sen hoppas jag att dom har kvar lite smörgåstårta. Skulle inte vara helt fel. Imorgon blir det fest, vi vet inte var än. Det skulle vara kul att börja på dagen och basta och duscha, sen dra iväg till någon och dricka några glas sen iväg till stan. Ska nog lägga fram det förslaget. Sen blir det nog rätt så lungt på söndagen och tagga inför sista utbildningsveckan.

Nu är det visst mat! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0