JAG HAR HAFT MYCKET ATT GÖRA


Nu har jag jobbat i 1 vecka och 1 dag! Det känns så förbannat bra! Sorry att det blev en dålig bloggvecka förra veckan men jag hade så mycket annat att tänka på. Jag hade så mycket att hinna lära mig. Men det gick riktigt bra. Vi började sitta själva i telefon på torsdagen. Sen satt vi själva fredagen också. Det var faktiskt roligt! Nu i veckan har vi börjat på en ny utbildning. Vi ska även sitta åt 3. Det känns som om att det här är en aning svårare än det vi hade förra veckan så vi får se hur det går.

Jag orkade inte blogga förra veckan eftersom att jag var helt slut när jag kom hem. Ville bara lägga mig och sova. Det är konstigt att man blir så slut eftersom att man sitter ner hela tiden. Men man blir trött på ett annat sätt. Men nu ska jag väl ha börjat vänja mig så jag hoppas att jag inte kommer att vara lika trött i veckan. Och imorgon börjar jag klockan 9, hur skönt som helst!

Jag tänkte bara säga att i helgen var det personalfest. Det var riktigt roligt men som sagt var jag helt slutkörd så jag orkade inte dra ut efteråt så vi for hem ganska tidigt. Men det var god mat och trevligt folk! Festen skulle ha varit i helgen istället, så kanske jag inte hade varit lika trött. Men det kommer väl fler. Sen igår så firade vi pappa på dagen och jag klippte även min farmor och tjänade 500:-. Nu ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, jag har hunnit träna lite, det behövs verkligen när man sitter still hela dagen.

Nu har ni fått en liten uppdatering om vad som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0