KOMMENTAR

Fråga: vilken bra blogg du har ! =)... Jag har förresten hört att chefen på exakt är hemskt ,typ att man bara får jobba helg å aldrig vara ledig , hur tycker ud det är där,alla allt frid å förjd?,,skulle avra kul å veta hur en arbetsdag ser ut ,funderar på att söka jobb där? =)


Svar:

Tack! Nej nej, alla är jätte trevliga där. Jag trivs där hitills iallafall. Det är många yngre som jobbar där så man känner igen väldigt mycket folk så det är roligt! Jag har ju nyss börjat så jag håller på med utbildningen just nu och då jobbar jag bara 8-4. Men sen kommer jag även att utbilda mig inom 3 och de har ett annat schema. Man jobbar ju så länge som dom har öppet så det är därför man måste jobba kvällar och helger också men shemat är gjort så att man jobbar olika hela tiden. Jobbar man på Comhem så är schemat ganska tufft vet jag. En vecka kan vara te.x Måndag - 9-6 , Tisdag - 8-12 sen ledig till klockan 5 och jobbar till klockan 9. Sen kan man börja 12 på dagen och jobba till 10. Det finns även 13 timmars pass. Men jag jobbar som sagt inte där. Sök jobb där du! Du kommer nog att trivas.
 

Kommentarer
Postat av: emelie

du jobbar ni i helgen? annars så tycker jag vi styr upp fest :D

2009-11-09 @ 14:22:17
URL: http://heavencanwait.blogg.se/
Postat av: emelie

kanske lördag då :D de skull va kul!

2009-11-09 @ 20:39:38
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0