MÅNDAG

Idag är jag helt slut. Har jobbat från klockan 8 imorse och när jag kom hem så åt vi och sen la jag mig i sängen och har vaknat nu. Det var skönt men nu känner jag mig jätte seg och slut. Jag hade tänkte försöka träna lite och sen ta en dusch innan Marcus kommer hem. Nu är jag bara rädd att jag inte kommer att kunna somna ikväll.

Fast imorrn så börjar vi klockan 9 så det känns riktigt skönt. Och på Onsdag blir det nog Olles med hela 3 gänget! Blir nog trevligt!

Nu ska jag försöka träna lite, ni får ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: emelie

jo det var jävligt :P haha snyggve jag ser ju trött ut som ett djur!

2009-11-17 @ 12:36:14
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0