SÖNDAG

Nu har vi varit ute på skyltsöndagen. Inte så mycket att se men det var mysigt. Jag har även hunnit vinna en kastspö. Det var en tävling inne på fiskeäffären och min pappa ville vinna så vi gick in och gissade vikten på ett lodjur. Självklart så vann jag, jag gissade på 18,2 kg och det var på pricken. Inte dåligt va? Fast jag tror nog att det blir pappa som kommer att använda det.

Nu håller jag på att färga min mammas och Johannas hår. Johanna ska få ljusa och röda slingor och min mamma ska få röda slingor. Ni får se senare hur det blev.

Ikväll far vi nog tillbaka till stan, och imorgon ska jag handla lite julklappar. Jag har förresten ett par örhängen som jag nyligen beställde från HM, någon som är sugen på att köpa dem? Hur snygga som helst men lite för tunga för mina öron. Det är vanliga lite större silverringar från HM. Lägger in en bild sen.



Marcus, om du läser det här.. Jag vill ha dom här i julklapp! Från HM, men troligtvis så är dom slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0