UPPE UR SÄNGEN



Som ni ser blev jag less på allt det vita och sugen på lite färg. Så nu får det bli såhär. Vill ha en ny header också men har inga bra bilder, så det får bli senare. Sitter just nu och ser Biggest loser. Det är ganska kul att se faktiskt. Det är kul att se att dom lyckas gå ner så mycket.

Jag tror jag ska försöka träna lite idag även fast jag känner mig helt slut. Man brukar alltid bli piggare efter ett träningspass. Jag har fått mig ur sängen nu iallafall och ätit lite så jag känner mig lite piggare iallafall.

Ikväll hade jag tänkt försöka hinna sätta i lite fler slingor i håret eftersom att jag har tappat några sen hade jag även tänkt färga håret men vi får se om jag hinner allt det. Jag kommer ju hem ganska sent så. Men vi får se, annars får det bli imorgon.

Nu tror jag att jag ska ta och svettas lite, tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet !, hur gick de till då du fick det ? =)

2009-11-01 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0