XZAKT

Har inte orkat uppdatera. Igår jobbade jag ju som sagt och när jag och Marcus kom hem så var vi helt slut! Åt, duschade sen la vi oss i soffan och såg serier på datorn. Jag lyckades somna där och klockan var bara ca halv 9. Kanske inte var så konstig iof, jag sov bara 4 timmar den natten. Idag är jag inte lika trött känner jag.

Jag har nyss kommit hem till Marcus. Han är sjuk stackarn! Så nu ska vi äta middag snart sen klockan 8 ska jag iväg till Afron. Jag måste få röra på mig känner jag eftersom att vi sitter mest stilla på jobbet. Får så ont i kroppen av att sitta på hårda stolar! 

Men det känns bra att jobba! Vi är bara 5 stycken i gruppen och bara tjejer så det är kul. Just nu håller vi på att lära oss programen och sitter och medlyssnar på samtal. Imorgon skulle vi troligtvis få testa på att svara själva. Ska blir spännande och se om man klarar det! Det vi ska göra är att ta emot samtal gällande tidningar som Ica kuriren, Hus och hem m.m. Vi avslutar prenumerationer och hjälper kunderna att börja på nya bland annat. På måndag kommer vi att börja vår 3 utbildning som vi kommer att ha i 2 veckor så det går fort det här. Det gäller att ta in så mycket man kan. Jag känner mig fullproppad med info just nu känner jag.

I helgen är det också personal fest så det ska bli riktigt roligt faktiskt! Lära känna folk lite bättre.

Nu ska jag kika runt lite på internet! Ha en bra kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga vad du tjänar =)

2009-11-03 @ 19:19:15
Postat av: Victoria

Sv; Just nu har jag timlön, sen går det över till månadslön om ett tag. Men jag tjänar lite över hundralappen i timmen. Mer om jag jobbar kvällar och helger :) Sen bonus om jag säljer.

2009-11-03 @ 23:22:38
URL: http://syndattduarsasot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0