ÄNTLIGEN FREDAG

Godmorgon!

Jag väcktes ganska tidigt av ett telefonsamtal imorse. Tyvärr så var jag inte helt vaken tror jag så när jag skulle svara så tappade jag mobilen. Så det var bara att traska upp och ringa nummret. Det var ett viktigt nummer, ett sånt man inte känner igen ni vet, så jag ville veta vem det var. Och det var ett viktigt nummer, men jag tänker inte säga vem det var...än, hih.

Nu har jag just ätit frukost och ska gå upp och ringa badhuset. Jag hade tänkt sola idag. Sen får vi se vad som händer. Måste städa lite eftersom att imorrn kommer min mammas syskon och ska äta här. Hon fyller nämligen 50 nästa helg, så det blir säkert trevligt.

Ikväll drar jag till stan. Vad händer för er idag/ikväll? Tell me!



Denna ska få pryda min kropp ikväll tror jag
!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer i stan ikväll =) ?

2009-10-16 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0