DAGEN

Vilken härlig dag! For in till stan vid halv 2 tiden. Då gick jag direkt till Sandras jobb för att prata lite med henne och planera fredagens händelser. Så vi gick runt ett tag på stan och letade en present till min syster och pratade lite. När hon blev tvungen att gå tillbaka till jobbet så gick jag och köpte en liten överraskning till min älskling. Han kommer att bli så glad när han kommer hem, det är jag helt säker på.

Tog bussen hem till Marcus och satt och pratade lite med Matilda. Sen så bestämde vi oss för att se en film som Marcus redan hade sett så han ville inte se den med mig. Den var en rysare så jag ville inte se den själv. The Reaping heter den. Riktigt bra faktiskt.



Sen så blev det bestämt att jag ska göra hårförlängning på Sandra. Så det bli roligt, jag tror att hon kommer att bli skit snygg! Vi måste bara hitta rätt färg och beställa hem håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0