MY LOVE

Jag älskar dej så mycket så att det gör ont, det gör ont för att jag känner mig så sårbar. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dej. Jag vet att du är den jag vill vara med, du är den jag vill leva med. Det känns så rätt, det är därför jag kan skriva det här. Jag vet att jag redan har hittat den som kommer att göra mig lycklig. För första gången i mitt liv är jag helt säker på vad jag vill, och det känns hur bra som helst, men jag är även så jävla rädd för att bli sårad. Jag vill göra dej glad, jag vill vara där för dej, skratta med dej, för att jag älskar dej Marcus! Du är den jag vill vara med, jag bara vet det!



♥ Marcus Rönnlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0