JAG BLEV EN DJÄVUL

Ursäkta att jag inte skrev något igår, men jag hade inte tid! Åkte till stan på morgonen för att gå och kika på Halloween kläder med Sandra, Emelie och Linnea. Jag ska iallafall vara en djävul. Skönt att äntligen ha bestämt vad man ska vara. Emelie blev en häxa, och Sandra kunde inte bestämma sig. Så hon skulle kika med Mattias på internet istället. Men det blir nog perfekt. Vi fikade lite också, riktigt mysigt. Sen på kvällen så blev det så att vi for och såg bio. Surrogates. Det var väl bra, inte jätte bra men den funkade.

Idag har jag tagit mej hem till Burträsk igen. Tog halv 12 bussen i till stan, gick och solade och sen åkte jag hem. Träffade även min babe och Anton som skulle fara iväg och äta lunch på Tatung. Lät inte helt fel! Kom hem, gick ut med hunden och sen har jag städat! Det såg förjävligt ut hemma. Så jag blev tvungen, hade inte så mycket annat för mig ändå. Nu ska jag se Hells kitchen och vänta på maten. Det blir flygande jakob! Sen ikväll blir det säkert att fara och se hockeyn.

Imorrn är det fredag och då ska vi iväg och fira mamma och Johanna i stan. Ska bli riktigt roligt faktiskt! Och jag är glad att Marcus bytte pass så att han också kan följa med och äta. Blir hur mysigt som helst!

Men ni får ha en bra kväll, så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0