LÖRDAG

Visst kommer ni ihåg att ställa om klockorna?

Kom just hem från Lisas. Har haft en riktigt rolig kväll, längesen man umgicks med dem. Skönt att få sitta och prata av sig lite. Sen så har vi bjudits på god mat eftersom att mamma fyller år imorgon. Riktigt gott var det!

Var som sagt på hockeyn idag. Åh, jag vill tillbaka! Jag älskar stämningen! Tack pappa för biljetten!

Igår var vi och firade min syster och mamma i stan. Det blev spa, makeupstore för sminkning, lunch på tatung och middag på Olles. Så dom var rätt nöjda faktiskt, och jag var helt slut efter en hel dag på stan kan jag lova. Men kul var det! Sen så köpte jag med mig lite saker. Bobby`s hårvårdsserie hade jag tänkt testa så jag köpte med mig det hem, jag hoppas att det är riktigt bra nu då. Sen så fick jag en skjorta av min mamma som var hur snygg som helst! Tack! Hjälpte mig syster att hitta lite kläder så det var också roligt, det är ännu roligare att jag kan låna av henne ;)



Kvällen spenderades hos Marcus framför Idol, där jag inte alls tycker att Niclas skulle ha åkt hem. Men annars var det bra, somnade rätt tidigt eftersom att jag var helt slut!

Imorrn blir det att fira mamma ännu mer, jag har lovat henne att hjälpa till med att laga mat till alla som kommer, så det blir nog upp rätt tidigt eftersom jag hade tänkt hinna träna också. På kvällen kommer Marcus familj och äter och sen åker jag nog tillbaka till stan. 

På måndag har jag en arbetsintervju! Men jag säger inte vart, det får ni veta sen. Om jag får jobbet vill säga. 

Nu ska jag se lite Rules of engagement, sen sova. Jag känner att det här blev ett långt inlägg. Men Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0