LÖRDAG

Då var man hemma hos Marcus igen. Har varit i stan sen 12 tiden och gått med min syster. Mamma och pappa skulle in och handla mat till nästa helg då min mammas syskon ska komma och fira henne, så vi passade på att gå på stan. Köpte en ny fundation och två nagellack. Sen lyckades min syrra få en present i förväg. Hon fyller 23 okt. En grymt snygg kort jacka med nitar. Svart! Den kommer jag att använda det kan jag lova. Vi gick även på Waynes och åt en sallad, alltid lika gott!

Nu är jag som sagt hos Marcus och väntar på att han ska sluta jobba. Ikväll vet jag inte alls vad vi ska göra. Han jobbar imorgon också så det blir ingen fest. Men kanske bio?

Ska ta och ladda hem Limewire nu så att jag kan ladda ner lite nya låtar, är så less på alla som Marcus har i sin bil, det behövs något nytt!


Kommentarer
Postat av: my

vad är limewire för nåt? kan man inte åka fast på det? :D :D :D

2009-10-10 @ 22:37:01
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0