MÅNDAG

Godmorgon!

Jag som hade tänkt gå upp vid 9 tiden idag och fixat lite saker. Hade tänkt träna lite osv. Men jag var så trött imorse så jag somnade om och vaknade för ett litet tag sen. Jag har just gjort en fruktsallad och en smothie. Fruktsallad är underskattat, det är ju hur gott som helst!

Jag hade tänkt sätta mig och se inspelade top model från igår eftersom att jag missade det men det hade visst inte blivit inspelat så det var lite synd, men det kanske går att se på internet? Ska kika om det.

Idag blir det att vara med Macke när han kommer hem. Sen ikväll när han far och jobbar igen ska jag ta och träna lite. Sen ska jag försöka svara på frågorna också om jag hinner.

Ni får ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas min fråga också hinner med!..Vad tycker du om blodinbella ,kissie och kenza?

2009-10-19 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0