NU BLIR DET FILM

Så gott! Gjorde nyss en riktigt god sallad. Har hunnit vara ute och gått, fixat håret lite, städat lite i Marcus rum och nu har jag ätit en sen lunch. Jag tror att jag ska gå upp och se en film. Jag tror det blir Djävulen bär prada. Har sett den förut men det var så längesen och jag har ett minne av att den var bra.



Här har ni receptet om ni blir sugna på att testa!


Salladen heter säsongsmix och det är en påse med olika salladssorter. Sen är det bara att lägga i så mycket tomat, gurka och skinka som man vill ha. Jag hade även velat ha lök i men det fanns inte. Skär sen några tärningar av ost om ni gillar det. Sen är det bara att ringla över lite citronolja och smaksätt med örtsalt.

Riktigt gott!

 


Kommentarer
Postat av: my

jaha, vad bra ;D vars beställer man sånt då? haha

när ska du börja frisörutbildningen? ;D

2009-10-14 @ 19:04:30
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0