NY SÄNG MEN FORTFARANDE SJUK

Usch jag hatar att vara sjuk. Jag är så grymt rastlös för tillfället. Har knappt kunnat äta på 3 dagar nu och det känns kan jag lova. Man kan som inte riktigt tänka helt klart. Sen blir man ju så slut i kroppen, känns som om jag ska svimma varje gång jag ställer mig upp. Inte okej! Sen har jag inte ens min älskling här som kan ta hand om mej, men han kommer imorgon som tur är.

Har knappt kunnat sova inatt, eller jag somnade jätte sent. Sen vaknade jag typ halv 8. Låg och såg lite tv sen lyckades jag halvsova till ca halv 12. Men jag hade mardrömmar, huvva!

Men en bra sak är att jag har fått en ny säng! Äntligen! Och det är grymt skön kan jag lova. Så hade jag varit frisk hade jag sovit som en prinsessa i den, det kan jag lova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0