ONSDAG

Godmorgon!

Har alldeles nyss vaknat. Jag ställde min klocka eftersom att Emelie och Malin ska komma hit. Annars hade jag nog sovit ett bra tag till. Är jätte trött faktiskt.

Men nu ska jag upp och göra en riktigt god frukost! Jag älskar frukost! Sen kommer som sagt Emelie och Malin hit och vi ska fixa lite med deras hår. Sen drar nog jag och Emelie ut på en promme. Hade även tänkt hinna förbi farmor idag. Hon har det lite jobbigt just nu så hon blir så glad om man hälsar på. Och det är så mysigt att sitta och prata med henne. Man blir alltid bjuden på fika också!

Sen ikväll kanske jag drar in till stan, vi får se. Eller så blir det imorgon. Ska även försöka få med Marcus på hockeyn imorgon! Han jobbar bara till 1 så det blir perfekt.

Just de! Jag måste ju hitta några kläder att ha på Halloween också, sen även fixa till peruken lite. Det måste jag göra idag.

Vad har ni för planer för dagen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0