SVAR PÅ KOMMENTARER

 



1. Anonym om THIS IS HOW I LOOK TODAY:
är du arbetslös eller har du något jobb?=)..har du sökt om jobb ?=)

2. Anonym
om
HELGEN:
skulle inte du bli frisör? =)


SVAR

1.
Jag är arbetslös för tillfället och börjar bli rätt rastlös. Klart jag söker jobb, men som många vet så ska man ha tur om man får ett jobb. Så jag söker lite här och där och hoppas på det bästa.

2. Jo, jag har ju tänkt det. Men det är ju inte det lättaste att bara "bli" frisör. Jag måste utbilda mig först och jag har en utbildning som jag har kommit in på. Jag får välja när jag vill börja för det är en ny start varje halvår. Men det som gör det så svårt är att alla utbildningar är väldigt dyra, även denna. Jag skulle vilja jobba lite för att få ihop pengar innan jag börjar så att jag inte behöver låna allt för mycket. Så vi får se när jag kommer att börja utbildningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0