TISDAG

Nu har vi just kommit hem från stan. Har varit på Marcus pappas jobb för att hämta lite saker. Sen åt vi även på Max, men det ångrar jag nu. Jag har märkt att det inte är så bra att börja dagen med hamburgare och pommes, jag fick bara ont i magen. Men min sötnos bjöd mig på maten, så tack för det iallafall!


Nu sitter jag i soffan med datorn och kikar på lite bloggar. Marcus är ute i garaget och fixar med bilen. Vi tre tiden ska jag iväg och klippa Marcus för det blev inte igår. Sen blir det nog så att vi ska göra middag och sen får vi se om vi far och ser hockeyn i Innervik eller om jag far på Afrodansen med Eva. Skulle vara skönt att röra på sig lite för det var ett tag sen, men samtidigt vet jag inte om jag är riktigt frisk. Får se hur det känns ikväll.






Sean Kingston - Face Drop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0