TORSDAG

Godmorgon!

Usch, jag vet inte vad det är för fel på mig men jag har drömt mardrömmar varje natt typ hela veckan. Känns inte alls bra. Det är speciellt på morgonen just innan jag vaknar. När jag väl vaknar och går upp så är jag helt slut, känns som om att jag inte har sovit alls. Men jag får hoppas att det går över.

Idag blir det att vänta till Marcus kommer hem, vid 12 tiden. Då skulle jag visst klippa honom. Sen måste jag in till stan och fixa dricka till imorgon. Jag ska försöka få Marcus att skjutsa mig, så att jag hinner hem med 4 bussen till Burträsk. Det är nämligen så att alla bussar från Stackgrönnan går så att just när jag kommer fram till stan går bussen hem till Burträsk. Jag hinner som inte gör något när jag väl är där. Om jag inte tar halv 2 bussen men då hinner jag nog inte klippa Marcus. Aja, vi får se hur det där blir.

Imorgon blir det iallafall en tjekväll. Vi ska nog börja hos Sandra, sen får vi se vilka som är på. Det blir kanon!

Nu ska jag fixa mig lite, ha en bra dag och glöm inte Frågestunden!




Vi kör på en sommarbild, någon mer än jag som saknar värmen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

här kommer lite frågor?

varför tog det slut mellan du och din förra kille? Han som du var i hop med innan marcus?

Skulle du kunna bo i burträsk hela livet?

Vad är det bästa du vet att göra på helgerna? =)

2009-10-15 @ 12:53:56
Postat av: Anonym

du och din syster är båda supersnygga tycker jag är det inte jobbigt att ha en snygg syrra,blir det inte lite konkurrans ? :P

2009-10-15 @ 12:54:59
Postat av: Anonym

har du några bra tips om hur man inte tappar gnistan i ett förhållande?

2009-10-15 @ 18:47:20
Postat av: my

vi borde bilda en klubb jag och du, mardrömsklubben. inge kul ;(

2009-10-15 @ 23:51:18
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0