TORSDAG

Godmorgon alla läsare!

Jag ligger kvar i sängen än. Blev väckt av att Kurre (Marcus katt) ville ut, och han gav sig inte föränn jag gick ner och släppte ut honom. Så nu är jag vaken! Men lika bra det så att jag inte sover bort hela dagen.

Snart kommer Marcus hem från jobbet. Då blir det frukost/lunch iaf, sen vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Han kommer garanterat att vilja sova igen. Sen börjar han om att jobba klockan 4. Så jag ska nog åka med till stan och ta bussen hem, måste vara hemma någongång också känner jag. Sen har jag formodligen ett paket som väntar hemma!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: emelie

måns(L) förresten vad gör ni på lördag?

2009-10-08 @ 11:04:45
URL: http://heavencanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0