JAG VILL INTE HA ÖRONINFLAMATION

Vilken morgon jag har haft! Jag vaknade först när Marcus for till jobbet vid 8. Kände mig ganska pigg men jag lyckades somna om. Vaknade igen vid 10. Den här gången hade jag hur ont i ena örat som helst! Det gjorde så förbannat ont! Jag försökte somna om men det gick inte. Så jag gick ner, svalde två alvedon, tog lite frukost och gick upp igen och la mig i sängen. Tillslut så började alvedonen värka och jag lyckades somna framför tv:n. Men jag halvsov typ till klockan ett. Jag var tvungen att gå upp även fast jag kände mig helt slut och bara ville sova ännu mer, sen ska vi inte prata om alla konstiga drömmar jag hann ha på dom få timmarna jag lyckades sova. Men jag tog mig upp och cyklade iväg till Ann-Helene. Jag har nämligen klippt henne. Hon blev ursnygg! Klippte upp håret, hon fick sne-lugg och sen så klippte jag topparna. Hon blev jätte nöjd så jag blev riktigt glad.

Nu sitter jag och äter en väldigt sen lunch. Marcus kommer hem vid halv 5 tiden och det längtar jag till. Sen kan jag inte bestämma mig om jag ska fara hem ikväll med 9 bussen eller imorgon med 1 bussen. Det lutar mot ett bussen imorgon. För tar jag 9 bussen ikväll så hinner jag ju bara komma hem och sen ska jag typ sova igen. Tråkigt! Sen ska vi se om jag fortfarande har ont i örat när alvedonen slutar värka, då kanske jag måste dra mig till vårdcentralen. Annars så är det nog fest på schemat i helgen! Perfekt! Fast det kanske inte blir av, vem vet, jag kanske måste käka pencillin.

Ni får ha en bra dag alla söta!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vars är festen ? ;)

2009-09-23 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0