RASTLÖS

humör: Glad men trött!
önskan: Att jag hade ett jobb och oändligt med pengar!
jag känner för: Lägga mig i sängen och se nått bra på tv
smink: No makeup
klädsel: Myströja från Gina och mjukisbyxor
frisyr: Uppsatt i en stor boll
köp: Inget idag
längtan: Utomlands
kärlek: Marcus Rönnlund!
väder: Kallt
jag vill inte: Ha huvudvärk
måste: Hitta ett jobb!
mat: Potatismos och typ biffar
telefonsamtal: Marcus
tvprogram: Överlevarna
bästa: Att Marcus just kom hem från jobbet!
sämsta: Att jag inte har någon bil så jag kan inte ta mig någonstans
roligaste: Att få se alla som gör bort sig i Idol
låt: Black Eyed Peas - I gotta feeling
bild:

 Vintern närmar sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0